Sayfalar

20 Ocak 2012 Cuma

Basura ne iyi gelir?

Hemoroid, halk arasın da basur veya mayasıl ismi verilen hastalık makat bölgesinde meydana gelmekle birlikte kişiyi aşırı derece huzursuz ve rahatsız eder. Basur nasıl geçer,basura ne iyi gelir, bitkisel tedavisi varmıdır? İşte;
Basur (Hemoroid) , düz bağırsağın (rektum) ve anüsün çok rahatsızlık verici bir hastalığıdır. Düz bağırsağın içinde ya da anüsün dışında oluşabilir. Şifalı bitkilerle içten ve dıştan yapılan tedavilerde genelde başarılı sonuçlar alınabilir. Peki basura ne iyi gelir ve basur nasıl geçer?Bu sorunun cevabını yazımızın sonunda verceğiz.
Basura ne iyi gelir
Eğer bu temel tedavi yapılmazsa, basurlar hep yeniden oluşacaktır. Hastalığın nedeni genel olarak kronik kabızlık  olsa da buna bağlı olarak yeme alışkanlığı, iş hayatı ile birlikte olarak yoğun stres,gerilim ve artı özel durumlar (genetik, hamilelik, vs.) basura yol açan önemli sebeplerdir. İşte tam bu noktada basura ne iyi gelir sorusunun cevabını bulmak sorunu teşhis etmekle başlıyor. Hastalığın oluşmasındaki ikinci önemli neden ise, karaciğer fonksiyon bozukluklarıdır. Ayrıca gebelik döneminde alt karında kan dolaşımı yetersizliğinden, hareketsizlikten veya şişmanlıktan da kaynaklanabilir.
Kan damarı duvarlarının kalıtımsal zayıflığı nedeniyle de basur memeleri oluşabilir. Bu memelerin patlaması sonucunda açık kırmızı renkli kan görülür. 
Uzun süre oturulduğunda, oturulan bölgeye kan hücum eder. Bu durum, kabızlıkla birlikte basur oluşumuna yol açar. Acaba bu duruma karşı neler yapılmalıdır? Açık havada yürüyüş veya hafif sporlar ve yüzme, alt karın bölgesinin kan dolaşımını uyarır. Ayrıca kabızlığa karşı da önlemler alınmalıdır.
Her dışkılamadan sonra anüsü bol suyla yıkayıp, yumuşak tuvalet kağıdı ile kurulayınız. Soğuk suda oturma banyoları, mayıs papatyası ve atkuyruğu kaynama suyu ile hazırlanan soğuk oturma banyoları rahatlatıcıdır.
Kapı toplardamarında (vena portea) oluşan bu yüksek basınç nedeniyle, anüs mukozası yüzeyinde veya anüs kanalı içinde basur memeleri oluşur.

Peki basura ne iyi gelir ve basur nasıl geçer?

Ümitsizliğe kapılmanıza gerek yok. basurunuzu tedavi etmenin ve ondan sonsuza dek kurtulmanın bir yolu var. Doğal yöntemleri evde uygulayacak, pahalı ilaçlara gerek duymayacaksınız. 
 Basurlarından kurtulmak isteyen kişi,basur ne iyi gelir basur nasıl geçer sorusuna, çözüm arayışında olan basur hastalarına internet üzerinde, en yaygın olarak hemoroid basur tedavisi için ilaç, hap ve ameliyat gibi yöntemler tavsiye edilerek basur hastalarına adeta vebalı muamelesi yapılmakta, çözümün ancak uzun vadede ve ilaç tedavisi ile mümkün olduğu lanse edilmektedir.Bitkisel Basur Hemoroid Tedavisi
Ancak uzmanlarca bilinen ve saklanılan gerçeklerden biri de piyasada (sözde) basüra çare ilaçlarının sadece semptomları geçici bir süre yatıştırdığı gerçeğidir. Yani ilaçlar basur sorununu çözmüyor sadece ağrıları geçici olarak dindiriyor ve tekrar basur ağrıları ortaya çıktığında yine ilaçlara muhtaç olunuyor. Bitkisel Basur Hemoroid Tedavisi
Çünkü burada amaç basur tedavisi değil, şayet ilaç sektöründe basura çözüm bulacak bir ilaç geliştirmiş olusaydı bugün ilaç sektöründe, milyonlarca dolarlık bu çark yürüyemez olurdu ve insanlar tekrar ilaç almaya gerek duymazdı.

Evet işte Uzun uğraşlar ve araştırmalar sonucu basur nasıl geçer,basura ne iyi gelir sorusuna aradığımız yanıt bulundu: Üç Adım Yöntemi. Basur tedavisinde bir devrim niteliği taşıyan üç adım yöntemi Almanya´da yaşayan lokman hekim lakablı Johannes Häber´in basur hastalarını şifa bulmasıyla ün kazandı. Almanya´da binlerce basurlu hastaya derman olan üç adım yöntemini öğrenmek ve uygulamak çok kolay. 
Üç Adım Yöntemi , kendi kendinize 1 saat içinde tedavi etmeye başlayarak 3 gün içinde basurdan tamamen kurtulma fırsatını veriyor ve bunu garanti ediyor! Bu formül anlatılanlara rağmen hemoroid basur şikayeti geçmeyen hastalara parasını iade ederek kendine olan güvenini ortaya koyuyor. Üç adım yöntemini buradan indirebilirsin.


Basura ne iyi gelir,basur nasıl geçer 

4 yorum:

  1. simdi beni cok ama cok iyi dinleyin ben 35 yasındayım tokatlıyım benim basurum var yani genetik son 1 haftadır baya bi kötü oldu popomun kenarında şişler(memeler) cıktı sıcak suya oturdum naptı sadece 1 2 saatlik rahatlattı . doktora qittim fitil melhem ve hap verdi 1 hafta kullandım bi sonuc yok aynı.Üçadım yöntemini uyguladım suan cok iyiyim allah razı olsun daha ömür boyu cıkmıcak diolar

    YanıtlaSil
  2. Basur hakkında verdiğiniz bu bilgiler çok değerli.Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Basur tedavisi için piyasada pekçok ürün var.Bunların içinde ençok kullanıcı memnuniyetine sahip olan üçadım yöntemi hem bitkisel yollarla basuru geçiriyor hemde para iade garantisi veriyor

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler

    YanıtlaSil

Bunlarda ilginizi çekebilir